Діяльність
в обласній дослідно-експериментальній програмі за темою:
«Використання Інтернет – та медіаосвітніх технологій у навчально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення інноваційної особистості»
В школі працює 20 вчителів, де навчається 260 учнів.
З них має вищу освіту - 17, молодші спеціалісти – 3. Вчителів з вищою кваліфікаційною категорією – 13, першою кваліфікаційною категорією – 1, другою кваліфікаційною категорією – 2, спеціалістів – 1, без категорії – 3. Звання «учитель-методист» – 5, звання «старший учитель» - 4.
У розрізі роботи в експерименті педколектив школи виконав наступне:
1. В жовтні 2012,2013р.р. взяли участь у Всеукраїнській національній виставці «Інноватика в сучасній освіті», запозичили досвід з багатьох питань організації навчально-виховного процесу та експериментальної діяльності
2. Керуючись рекомендаціями обласної науково-практичній конференції «Методологія та методика проведення соціологічного дослідження в умовах проведення експериментальної діяльності навчального закладу», що дало змогу ознайомитися з методикою виконання наукових досліджень в умовах експериментальної діяльності навчальних закладів, а також з роллю психолого-педагогічного супроводу та використання соціологічних досліджень для підвищення дослідно-експериментальної роботи, провели анкетування вчителів (11) та учнів 8-10 класів (36) на тему: «Вивчення громадської думки педагогів та учнів щодо проблем та перспектив ефективного використання Інтернет-технологій та електронних Медіа в навчально-виховному процесі (узагальнені матеріали здані в ДОІППО)
3. Учителі школи активно проходять курсову перепідготовку по впровадженню ІКТ в навчально-виховному процесі. Матеріали щодо курсової перепідготовки з ІКТ можна узагальнити таким чином (див.дод.1)
Додаток 1
№№ з/п
|
Назва курсів
|
Всього вчителів в школі
|
З них пройшли курси
| |
К-сть
|
%
| |||
1
|
Microsoft «Партнерство в навчанні»
|
20
|
15
|
75
|
2
|
Курс Microsoft із цифрових технологій
|
19
|
95
| |
3
|
«Ефективне використання Інтерактивних дошок Panasonic у навчальному процесі»
|
3
|
15
| |
4
|
Intel «Навчання для майбутнього»
|
15
|
75
| |
5
|
Intel «Навчання для майбутнього» (версія 10)
|
10
|
50
| |
6
|
Основи візуального програмування
|
1
|
5
| |
7
|
Сучасні засоби навчання та інформаційно-комунікаційні технології в середній освіті
|
1
|
5
| |
8
|
Розробка електронних освітніх ресурсів в системі дистанційного навчання
|
1
|
5
| |
9
|
Соціальні сервіси WEB-2.0 у навчально-виховному процесі
|
3
|
15
| |
10
|
Випереджаюча освіта для сталого розвитку
|
1
|
5
| |
11
|
Початкова школа з викладанням ІКТ технологій
|
2
|
10
| |
12
|
Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі
|
1
|
3
| |
13
|
Сертифікат «Публікація на сайті «Методичний портал»
|
3
|
15
|
4. Провели апробацію власних наробок по використанню електронних ресурсів при проведенні уроків і позакласних заходів, розмістивши відповідні матеріали в журналі «Відкритий урок» №3-4 та на Методичному порталі, надрукували власні наукові статті по використанню інноваційних технологій в інших виданнях (див.дод.2)
Додаток 2
Вид друкованої продукції
|
Автор
|
Посада
|
Назва
|
Рік видання (починаючи з 2012р.)
| |
Окремі збірки, книги, посібники
|
Публікації (в якому виданні)
| ||||
-
|
«Український смисл»
|
Орел Надія Трохимівна
|
Вчитель української мови і літератури
|
«Від Аз до Іжиці»
|
2012
|
-
|
«Виховання обдарованої дитини
|
Орел Надія Трохимівна
|
Вчитель української мови і літератури
|
«Шкільна літературна студія для обдарованих дітей»
|
2013, 2014
|
-
|
«Інноваційні технології розвитку особистості»
|
Орел Надія Трохимівна
|
Вчитель української мови і літератури
|
«Інноваційні методи навчання української мови та літератури»
|
2013, 2014
|
-
|
«Відкритий урок»
|
Миргородська Світлана Іванівна
|
Вчитель математики
|
«Кути. Вимірювання та побудова кутів»
|
Березень 2013
|
-
|
«Відкритий урок»
|
Миргородська Світлана Іванівна
|
Вчитель математики
|
«Додавання і віднімання раціональних чисел
|
Квітень 2013
|
-
|
«Відкритий урок»
|
Савченко Лариса Сергіївна
|
Вчитель початкових класів
|
Проект «Історія рідного краю
|
2013
|
-
|
«Методичний портал»
|
Савченко Лариса Сергіївна
|
Вчитель початкових класів
|
«Рідна мова – диво калинове»
|
2013
|
-
|
«Методичний портал»
|
Перепелиця Валентина Григорівна
|
Заст..директора з НВР
|
«Школа національного відродження
|
2013
|
5. Провели засідання педради на тему: «Організація науково-дослідницької роботи в школі. Концепція створення єдиного інформаційного простору»
6. Постійно, згідно наданих графіків брали участь у роботі вебінарів. За активну і продуктивну роботу отримали нагороду – безкоштовна підписка на журнал «Математика в школі» (на 2014р.)
7. Удосконалили технічну базу по використанню Інтернет-технологій, підвівши його до окремих навчальних кабінетів і розширивши мережу використання.
8. Провели семінар-практикум «Інформаційно-комунікаційні технології – один із аспектів формування компетентностей особистості школяра» (2013р., 2014р.)
9. Вчителі школи: Миргородська С.І. (математика), Конопленко Т.П. (інформатика), Горяна В.М.(історія) , Орел Н.Т.(українська мова), Мандрик Н.В.(англійська мова),
Кармазіна С.В. (українська мова), Горєлов В.А.(біологія, географія) ефективно користуються інтерактивною дошкою в процесі викладання своїх предметів, це сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів до навчальних предметів.
Урок математики «Побудова кутів» Урок англійської мови «Великобританія»
10. Широко використовуються ІКТ та мультимедійна техніка як у навчально-виховній так і у виховній роботі. Жоден захід не проходить без якісно створених тематичних презентацій чи відеофільмів. Активними учасниками по їх створенню є як учні, так і вчителі школи (див.дод.3- фото)
Додаток 3
Свято до Дня українського козацтва Конференція «Незабутні сторінки історії»
«Козацькому роду нема переводу»
Конференція до Дня рідної мови «Скільки є у світі квітів – стільки є у світі мов»
Комментариев нет:
Отправить комментарий